Rabu, 9 Mac 2011

.:ISTERI KERAP TERKENCING KETIKA BERSETUBUH:.


Entri kali ini agak 18sx sedikit tetapi amat berguna untuk pasangan yang sudah berumah tangga. Jika anda rasa entri ibu kali ini agak keterlaluan sila tinggalkan pesanan supaya ibu dapat buat tindakan selanjutnya

Jarang perempuan terasa hendak kencing atau mengalami perasaan untuk kencing ketika bersetubuh dengan pasangan sehingga mereka terpaksa melepaskan diri bagi melakukannya walaupun hubungan intim itu belum selesai.

 Ini boleh berlaku apabila ketika sedang bersetubuh, geselan ereksi suami amat ketara mengesel pembukaan lubang kencing sehingga membuatkannya radang, maka terasa macam hendak kencing (jika kencing juga, sedikit kencing saja yang keluar atau tiada apa apa yang keluar).  

Ia juga berlaku kerana perasaan hendak kencing itu sebenarnya permulaan perasaan hendak kemuncak atau mencapai klimaks dan ‘ejakulasi’. Jika perasaan berkenaan diteruskan, iaitu perempuan itu terus ‘kencing’ ketika sedang bersetubuh, dia akan dapati cecair atau air yang keluar itu bukan air kencing (walau pun ada sedikit bau seperti air kencing) tetapi cecair dari pundi ‘para urethral’ yang terbuka dalam salur kencing perempuan.

 Wanita yang tidak tahu mengenai fenomena ‘ejakulasi perempuan’ ini tidak akan mencapai ejakulasi jika dia menahan perasaan hendak kencing itu. Sekurang-kurangnya, cubakan ‘kencing’. Di cadangkan ketika anda berdayung dalam faraj, jangan keluarkan ereksi dan jangan menusuk kerana ini akan memberi tekanan kepada lubang kencing yang terletak bawah tundun tetapi kekalkan ereksi dalam faraj selain fokuskan gerakan ereksi dalam faraj dengan tidak menekan pundi kencing. 

 Lakukan gerakan secara sederhana dan tidak rancak kerana geselan yang bertalu-talu itu boleh membuatkan bahagian tu radang! Gunakan pelicin jika jalanan kurang lembap dan cadangkan isteri melegakan corong faraj (longgarkan kemutan) ketika dayungan zakar berlaku. 

Cuba posisi lain saperti isteri di atas dan dengan cara ini, dia yang mengawal pergerakan zakar dalam faraj. Berkaitan saiz zakar, bayangkan yang faraj perempuan berkemampuan mengizinkan bayiyang lebih besar dan luas dari mana-mana zakar keluar melaluinya. Jadi zakar sebesar mana pun mampu diterima faraj. Bersabar dan berlatih selalu.

SUMBER






'

8 ulasan:

Maya Mayana berkata...

emm...info ni for married,nk fm dr sabah tk?

Farah Shamsudin berkata...

bagus info ni darna..

Tanpa Nama berkata...

Saya kalau sentuh kemaluan (faraj), terasa macam nak terkencing..kemudian saya terus ke tandas dan kencing...
Adakah dengan rasa nak terkencing tu merupakan tanda klimaks bagi wanita?

Unknown berkata...

kalau setakat sentuh je x kan sampai nak terkencing? maksud terkencing diatas bkn air kencing yg kita buang setiap hari tu

Zack berkata...

Itu dinamakan klimaks gspot..ramai isteri malu untuk pancut..mereka fikir itu air kencing..kebanyakan isteri minta suami berhenti bermain di kawasan itu..
Jika kamu merasa hendak terkencing sekiranya zakar suami menucuk di bahagian bawah ari2..teruskan sehingga terpancut..pancutan itu membuat isteri nikmat sehingga mengigil..
Selamat mencuba.

Tanpa Nama berkata...

Setiap kali saya bersama dgn isteri beliau akan terasa hendak terkencing ini menandakan yg beliau hampir sampai ke kemuncak dan seterus memancutkan air kluar seperti terkencing..airnya agak berlendir seperti air mazi berwarna agak kelabu.jgn rasa risau jika rasa hendak terkencing semasa melakukan hubungan dgn suami..

bob berkata...

Pmpuan yg mana dpt rasa terkencing tu.. mmg sedap sgt2 pa orgams

Abg73 berkata...

Ya isteri saya setiap kali main mesti dia akan klimak hingga terpancut air keluar macam terkencing agak banyak.. dia terpancut tak semestinya semasa saya tengah henjut kluar masuk kadang² masa saya jilat biji lurah kemaluan pun dia boleh terpancut air.. selagi dia tak terpancut dia tak àkan rasa puas..

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...