Selasa, 15 Mac 2011

Debat Blogger : Cinta tak mengenal usia.

Yeayyy Kali ni segmen By KAMIKAZE

"Debat Blogger.. Satu segmen yang akan membincangkan tentang satu tajuk antara blogger... Bagaimana? Aku akan bukak satu tajuk dan kita akan berbalas pendapat melalui entri masing-masing.. Kita sama-sama suarakan pendapat masing-masing. Gunakan akal akan yang dikurniakan untuk berfikir. Pendapat anda, hujah anda, entri anda.. " - Mr. Kamikaze


.

Ok Mr.Kamikaze minta sesaper yg joint segmen beliau beri hujah mengenai stuasi ini.
" Andaikan anda adalah seorang lelaki, dan memiliki pasangan yang usianya lebih tua. Semua orang di sekeliling sudah menganggap hubungan anda tersebut akan gagal. Tetapi, benarkah cinta itu tidak mengenal usia?

Cinta.... Bila diri seseorang sudah jatuh cinta, semuanya nampak indah belaka.
Cinta tak mengenal usia memang benar dan banyak berlaku dari dahulu hinggalah sekarang.

Jika ibu lelaki, Ibu tak kisah jika pasangan ibu jauh lebih tua dari ibu, setakat tua sepuloh tahun atau lebih sedikit tak menjadi masalah kan jika hati dah sayang, kena pulak kejujuran dan keikhlasan pasangan itu jelas kelihatan pada tuan empunya badan dan ramai yang berkata wanita berusia lebih matang berbanding wanita yang lebih muda atau sebaya. 

Lagi pun tak salah kan kalau pasangan lebih tua dari kita kan. Pasangan ibu sendiri 14 tahun lebih tua dari ibu bezanya ibu ni wanita. Jadi Cinta itu memang tak mengenal usia, buat apalah kita menjadikan usia tu sebagai halangan untuk kita terus bahagia, pesan ibu Usah dengar kata orang!
.
So Mr.Kamikaze 
Inilah hujah ibu yang tak berapa nak macam hujahan untuk soalan diatas.

Pada kawan2 yang nak joint silalah klik link yang ade kat bawah ni ye? ingat tarikh tutup 17 march 2011.


3 ulasan:

Mr. Kamikaze berkata...

http://red-kamikaze.blogspot.com/2011/03/ramai-yang-boleh-buat-rupanya.html

vaithis berkata...

betul itu....saya sokong u....saya follow u....jom join GA saya...

Dda Ly berkata...

kak darna, amek tag kat blog huda yee...:)

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...