Selasa, 15 Mac 2011

.:: Salah ke kawan-kawan? ::.

Kawan2, tak tahu ibu nak kata macammana, sekarang ni apa yang ibu buat semua nampak salah pada mata sesetengah manusia ni, dulu ibu aktif berfb dikate & diumpat, ibu tak kisah, tp sekarang ibu mengadap fb dan ibu ade buat jualan buku secara online pun menjadi masalah pada mereka, tak faham ibu dengan manusia ni.

Salah ke ibu nak bantu diri ibu sendiri, kalau ibu susah ade depa sibuk2 nak bantu atau tanya? Menghentam lagi ade la, Susah betul nak puaskan hati orang2 sekeliling ni, pada pembaca blog ibu ni kalau terase pedas hahh memang kompem korang la yg mengate ibu, huhuu senang je kan kalau nak tahu saper org nye... Orang bersalah akan terase sendiri tak perlu nak sebut2 siapa.

Walau apa pun tolong lah, ibu buat kerja parttime ni bukan mintak duit korang atau tenaga korang, patutnya bagilah sokongan pada ibu bukan mengata ibu...   Ibu tak ade kuasa nak puaskan hati korang tapi korang muhasabah balik andai korang ade di tempat ibu apa yang korang rase, senangtiasa mencari salah ibu macamlah korang kamil sangat.

Kawan2 apa patut ibu lakukan???? :(



'

3 ulasan:

ariana's berkata...

jangan peduli sangat apa orang nak kata..yang penting kita kenal dan tahu niat hati kita sendiri..

Ibu Arif Atan berkata...

Ariana's thanks dear...

Mariah Binti Abd Rahim berkata...

ibu, mendengar kata-kata org boleh buat kita stress..

jadi, kita dgr kata hati kita yg dtg dari iman, jadi kita akan lebih tenang..

mereka semua, tidak ada apa yg nak disampaikan, maka kita lah yg disalahkan.. :)

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...