Sabtu, 19 Mac 2011

.:: Irma Hasmie & Miera Liyana ::.

Selamat Pagi...

Ermmm.... Lawa tak Irma dgn gaya muslimahnya?
Lawakan, depa ni (artis melayu Islam) kalau pakai tudung memang lawa.
Alhamdulillah, mengikut kenyataan di blog Bro.Hasnul Irma melakukan penghijrahan selepas pulang dari mengerjakan umrah, Syukur pada MU ya ALLAH.
.
Berbandingan si Miera  Liyana ni,
Korang tengok la pakaian dia,
Dr info bro.Hasnul depa ni (Irma & Miera) dlm majlis yang sama.
Terus terang ibu memang tak kenal siapa miera liyana ni, ni 1st time tengok gambar dia, kat blog Beautifulnara  tadi, soklan pertama terlintas kat pkran ibu Islam ke dia ni yg pakai baju sampai terkeluar tet*k dia tu, ermm alasan yg diberi ketika mengulas tentang baju dia yg TERLAMPAU tu 
"Nampak sikit je, nak cari kelainan".
 Alasan tak boleh pakai.. 
Nak tengok lagi gambar2 Irma yang shatek?
Sila terjah blog 0tai ni ye..

Sumber Info: Bangku Kosong
                    Beautifulnara 

'

1 ulasan:

Tina Othman berkata...

hehe pada dia nampak sikit, pada kita terseksa mata

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...