Sabtu, 19 Mac 2011

.:: Bertudung ketika badan Cik embum ::.

Salam Buat semua kawan2 ibu...
Awalnya sblm ibu terus mengomel ibu nak minta maaf jika n3 ini buat ade kawan2 ibu terasa, eceli n3 kali ni ibu tak tuju pada sesiapa cuma ibu ingin menyatakan sedikit rasa hati tentang fenomena "Bertudung masa gemoks". Bila sebut bertudung tentulah ianya melibatkan kaum hawa bukan? 
Sbnrnya ibu pelik kebanyakkan wanita2 diluar sana ketika tubuh badan mereka cik embum @ gumuksss  bertudung dikepala. Tapi bila ALLAH beri peluang untuk mereka merasai kehidupan sebagai wanita cantik & kurus tudung tercampak entah kemana. Kebanyakkannya ibu tengok diiklan2  produk2 untuk kuruskan badan. Mengapa harus berubah sebegitu rupa? memanglah itu hak @ amalan  masing2.  

Sepatutnya bukankah lebih baik teruskan dengan keperibadian yang lama, tentu nampak lebih ayu dengan tubuh badan dah kurus bertudung pula kan? Oklah apa pun sekali lagi ibu mohon kemaafan jika ade yg terkecil hati dengan n3 ini, x de niat pun dihati ibu untuk mengata sesiapa cuma idea untuk n3 kali ini adalah topik Bertudung ketika badan cik embum!





'

3 ulasan:

...mommy jue... berkata...

sekarang nie ramai bertudung on and off kan? ikut trend agaknya

Mama Kyra berkata...

a'aa kak darna..ade sorang kawan kt blog ngn fb..on off tudung..eja dl free hair gak..mak ayah suh pki tp degil..alhamdulillah dibukakn ati oleh Allah tuk bertudung..i;allah smpi bl2 la eja pki tudung ni..

Ibu Arif Atan berkata...

Eja, ramai je kawan2 akak yg tak bertudung, itu hak depa la kan, yg akak peliknya masa badan cik embummm pakai tudung tapi bila badan dah susut skit waaaa tudung tercabut entah kemana, akak terpk apa niat utama dia bertudung masa dia demok dulu? Walau apapun semoga ALLAH ampun kan dosa akak dan kita semua!

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...