Isnin, 14 Mac 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA



Jika anda blogger PEREMPUAN:
    1. LELAKI pilihan anda ?
      Lelaki pilihan ibu? mestilah yang bertanggung jawab keatas diri ibu & anak2 senang cerita yang bertanggung jawab pada rumahtangga, dan kedua orang tuanya. (hubungan anak lelaki tak kan putus walau sudah berumahtangga)


    2. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
      Seksi..... Erkkkk... tak terjawab rasenye tapi ibu cuba jawab la ye? Eceli ibu tak tahu nak nilai lelaki seksi ni macamana, ade sesetengah wanita kate lelaki seksi bila berbulu dada tapi ibu tak ibu geli... opsssss jgn marah ngeeeeeeeeeeee...(itu cth je). Ibu rase lelaki tak perlu kot untuk kelihatan seksi, sbb seksi meksinye seseorang tu dah pun ALLAH tetapkan. Definasi seksi bagi ibu, tak payah tengok kat orang lain lah, kat lalink ibu sendiri je la yerk... ibu paling tak tahan bila lalink biat jeling2 manje gituuuu... seksi ke? ntah!
    3. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
      Terpulang pada diri lelaki tu sendiri, kalau dia betul2 ikhlas mencintai dia tak kan berubah walau selepas akad halal dilafazkan terhadap isterinya, namun tak semua lelaki yang berubah itu tak ikhlas, faktor kesibukan dan penat berkerja kadangkala juga boleh buat mereka kadang2 berubah.Tapi tolonglah baik lelaki mahu pun perempuan jangan terlalu mengharapkan semuanya sama seperti sebelom dinikahkan. Terimalah pasangan anda seadanya.
    4. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
      Waaaa.... jujurnya ibu sekarang bermadu, heheh so tak de jawapan untuk soalan ini. dan baru semalam saya mendapat 3rd cucu dari anak my lalink dengan bekas isteri pertamanya dulu...(tp ibu still lg berkongsi kasih suami dengan 2 wanita lain).
    5. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
      Jujurnya kalau ikutkan memang tak nak dah lalink ade hubungan dengan mana2 wanita lagi kerana cukuplah dengan isteri2 yang dia dah ade sekarang ni, dan itu yang lalink ibu cakapkan (agaknya dia dah pening dgn ragam kami ber3 hehehe). Tindakan ibu ialah menasihati lalink ibu....
    6. LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
      Bagi ibu sama sahaja, pokok pangkal berbalik kepada hati kita.
    7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
      Setia seseorang itu boleh dinilai dari banyak cabang salah satunya dalam sesuatu perhubungan dengan pasangannya. Siapa yang lebih setia? kalau antara ibu & lalink mestilah ibu, sbb ibu ade 1 suami jer & lalink ibu ade 3 isteri. hehehe sowi lalink ibu buat lawak heheheh.
    8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
      Ibu ni jujur nak bagitahu bukan seorang yg mudah cemburu, tapi bohong kalau ibu kata ibu tak cemburu langsung, cemburu itu sesuatu yang normal bagi manusia tapi haruslah berpada.

Ok selesai menjawab
 Harap2 Cikgu Ben terima jawapan2 dr Ibu.
Berminat Klik Sini (^.^)


'

2 ulasan:

mas.saari berkata...

singgah dari segmen BA
salam perkenalan

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya!

solo molo berkata...

salam ziarah dar segmen s0al hati En Ben...

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...