Sabtu, 26 Februari 2011

.:: Tengok Kakak Tu Diam je ::.

Salam,
ini cerita masa kat K4 td, mcm biasa lah bila jenjalan kat pasaraya atau memana mesti ade tempat mainan kan? ibu pun tak terlepas dr lalu kwsn tu, sampai kat situ ade sorang bapa & anaknya lebih kurang umur setahun setengah, budak tu terjerit2 nak kan mainan  kat situ, tetibe si bapa bila ternampak ibu ngan Arif dia terus cakap dengan anaknya "Ishhh jangan jerit2 TENGOK KAKAK TU DIAM JE".

.
Ayyarkkkk.... Ibu dengan senyum kambing terus buntangkan mata sambil infokan "Bukan KAKAK tp ABANG" haishhhh... ini semua gara2 rambut si Arif panjang.. "Abanggggg bila nak potong rambut anak ni?".
Anak ibu jantan tulen tau... hehehe sbnrnya dah banyak kali insiden2 camni berlaku pada ibu & Arif, masa kat PD hari tu pun sama, ade sorang kakak ni agah2 Arif sambil sebut "KAKAK, KAKAK" :P!
.
Tak kira lepas ni kalau mr.lalink tak nak potong rambut Arif, ibu nak botakkan Arif jugak!!!






'

2 ulasan:

honey berkata...

alaaa..xyah la potong, biar la panjang, sayang la...^_*

Ibu Arif Atan berkata...

Adehhh cam tu la plak ye? huhuhu abah dia mmg tak nak potong!

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...