Ahad, 20 Februari 2011

.::Mana Ibu Nak Cari?::.


Apa yang ibu nak cari????
Haaa... tu puting yang anak mat saleh tu isap? kat mesia ni ade ade ke puting macam tu? kalau ade kat mana nak cari? Anak ibu ni penghisap puting tegar, nak tidor malam mesti kena ada bantal busyuk & puting dia.

Puting dia pun dah bermacam2 jenis, ibu ni pantang skit kalau jenjalan kat shopping komplek mesti g tempat baby, bila dah sampai kat situ mesti tengok puting @ botol susu, 2 benda ni mmg ibu akan beli paling tidak 1, huhh kat bawah ni lagi banyak yg kiut miut.. haaa sesape yg ade dok luar negara tu ekspeceli negara omputeh kalau ade puting2 macam ni belikan untuk ibu bleh? boleh la ye ye ye..(heee tak malu punya olang)

Lawak tapi kiut miut!!!!

'

2 ulasan:

AdiaLuze berkata...

Cumelnye puting tuuu..Ngeee...

P/S : Salam perkenalan.... singgah dari blog EnBen >o<

Keep on blogging kay !! ^___^

Kalo sudi jom la join GA kite :)

Oshin jamel berkata...

kak...sy ade jumpe kt fb..nnti klu jumpe blk sy bgtao yer...!!!!!kne belek² dlu..hehehhe!

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...