Selasa, 22 Februari 2011

.::Dimana Kan Ku Cari Ganti?::.


Samat Pagi... Ermmm tajuk x bleh tahan....
Ermm tentu kebanyakkan dr kawan2 dah tidoq kan? y lah dah jam 2.39am ni.
Ibu ni je yang tak tidoq2 lagi, bukan tak tidoq, eceli ibu baru bangun tidoq.... tertido masa tidokan Arif!! Ya tidokan Arif, malam ni Arif tido awal gara2 dia terhantuk ke dinding, kuat sungguh bunyi terantuk tadi, ralat jugak ibu dibuatnya. kesian anak ibu!!! Berbakul2 airmata Arif tadi tapi raunganya sebentar cuma bila ibu peluk.
.
Arif anak yang kuat, jika terjatuh atau terkena apa2 jarang sekali dia menangis paling tidak dia akan datang pada ibu sambil tunjuk tempat yg sakit, pernah sekali dia terkepit pintu sampai terkopek kulit tak de plak ibu dengar dia menangis tau2 dah berdarah je. Adat bila hidup berkongsi selalu ditinggal2kan, syukur ibu kepada yang maha Esa kerana mengurniakan Ahmad Arif sebagai penyeri hari2 ibu. Alhamdulillah.. Kadang2 ibu terlalu garang dengan Arif dan ibu tersedar hanya dia yang ibu ada, tidak tahu lagi ALLAH mahu beri ibu zuriat lagi @ tidak, jauh disudut hati ibu mahukan anak yang ramai namun ALLAH yang menetukan segalanya.
.
Berbalik pada Arif, dialah satu2nya anak ibu sekarang, anak kandung ibu bukan anak orang lain tau... Tak terbayang ibu jika tak ade dia dlm hidup ibu, bila ibu singgah ke blog2 ibu2 yang pernah kehilangan anak dan betapa beratnya dugaan & keperitan yang ditanggung buat ibu lebih menghargai Arif... Insyaallah ibu akan berusaha menjadi ibu yang terbaik untuknya... doakan ibu ya?
.
Gelagat2 Arif bila ibu suruh bergaya depan webcam!!! (ibu tak de kamera, enpon pun rosak) kalau arif x ade manalah ibu nak cari ganti?.




'

2 ulasan:

Dda Ly berkata...

chumelnye budak nihh....hihi

jemput ke rumah..
http://laydie-dda.blogspot.com

keep in touch ye♥♥

shearasol berkata...

Sooooo cute lah ibu

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...