Khamis, 24 Februari 2011

.::Syafahullah Buat Eja::.

Haii,,
Mata ibu dah mengantok sbnrnya, nak tutup notebook ni tapi still teringat kat Eja, yang tengah susah hati mengenangkan bayi dalam kandungannya tak memberi sebarang respon. Heartbeat tak de, sebenarnya itulah yang selalu ibu risaukan masa mengandungkan Arif dulu ditambah ade darah tinggi & k.manis masa mengandung.
.
Eja Sabar ya, memang terlalu mudah untuk kami melafazkan perkataan sabar pada Eja, tapi Eja yang merasainya. Kami kawan2 d ghmb sentiasa doakan yang terbaik buat Eja. Percayalah Allah tidak akan menguji seseorang itu jika DIA tahu hambanya itu tidak mampu... Banyak2 baca al-fatehah, selawat & Haikal 7 untuk hadiahkan kepada baby dalam kandungan. Insyaallah akan temu jalan yang terbaik buat Eja sekeluarga Amin!!!
.
Jaga kesihatan ya Eja!!!


'

5 ulasan:

luvmum berkata...

amin..moga allah permudahkan segalanya

Dda Ly berkata...

alamak kak darna, huda taktau cerita pon..:( gile ketinggalan...
sian eja..harap2 sume ok..

risa berkata...

saye pon doakan eja takde ape2 ye..alahai, sedih lah dengar berita2 macam neh

Mama Kyra berkata...

br smpt nk komen..thanks semua..eja terima ngn hati yg redha..tmpt dia lg baik dr disisi eja..wlupn eja khilangan bb tp eja msh ade kyra,suami, family n kwn2 yg sntiasa ade saat2 eja susah...

Ibu Arif Atan berkata...

:) semoga Allah merahmati kita semua...

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...