Khamis, 25 September 2014

Wabak Penyakit Berjangkit Dan Nutriferon

Pelbagai masalah kesihatan yang begitu membimbangkan pada masa ini, terutama wabak-wabak penyakit berjangkit seperti yang sejak akhir-akhir ini begitu menakutkan antaranya e bola, h1n1, kencing tikus, denggi dan bermacam-macam penyakit lagi... Mungkin ini salah satu peringatan dari ALLAH supaya kita lebih lagi mendekatkan diri kita dengan NYA.

Dari mana datangnya Virus, Kuman dan Mikrob?


Kita sentiasa terdedah kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan (hawa dingin, gas buangan, asap, virus di udara,habuk), sentuhan dengan objek (Perabut, habuk hama pada selimut, pengankutan awam, peluh,air), makanan, latihan fizikal, persekitaran kerja dan lain-lain.


Bagimana Mikrob menjejaskan kita?


Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada suatu masa, terutama apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita kan cepat keletihan, stres, terganggu tidur atau dijangkiti selsema, batuk, alergi, semput, ekzema, jerawat dan lain-lain. Sel-sel teroksida dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degeneratif, penyakit kronik, kanser dan lain-lain.


Oleh yang demikian untuk itu kita harus mencari jalan untuk membantu tubuh kita dan keluarga kita supaya tidak dijangkiti wabak merbahaya yang disebut diatas.


Tahukah anda?


BIJI LABU mampu merangsang pengeluaran interferon semulajadi didalam tubuh, Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser.


BIJI PLANTAGO ASIATICA mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel imun.


HONEYSUCKLE JEPUN menentang pencerobohan virus dan kuman.


SAFFLOWER menghasilkan dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman.


Keempat-empat estrak ini terkandung didalam Nutriferon Shaklee, Salah satu produk shaklee yang mampu membantu untuk memperkukuhkan sistem imun hanya dalam masa 3 hari, ianya satu-satu interferon semulajadi didunia.




Kajian menunjukkan ia mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuhberfungsi untuk membunuh: T-CELLS, B-CELLS DAN MAKROFAG


Cadangan:
Untuk pemeliharaan kesihatan: 1peket sehari (tuang kedalam mulut terus atau campur dengan minuman panas atau sejuk pada bila-bila masa)
Sewaktu rawatan influenza dan kanser: 2 -3 paket sehari
Lebih baik apabila diambil bersama Vitamin C.

Ingin dapatkan nutriferon anda? hubungi saya




Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...