Jumaat, 26 September 2014

Cinch Inch Loss Plan


Berat badan berlebihan atau obesiti kadang kala menjadi masalah untuk kita bergerak bebas seperti orang lain, masakan tidak jika orang lain boleh berlari, berbasikal, berpakaian yang cantik, tetapi kita tidak. Tambahan pula ada segelintir masyarakat yang suka mengutuk atau mengejek individu yang mengalami masalah obesiti ini. 

Oleh yang demikian ada diantara mereka yang melakukan diet tetapi akhirnya kecundang ditengah jalan akibat dari tidak sabar, lambat nampak kesan dan kesan dari diet yang tidak seimbang individu tersebut mendapat sakit seperti gastrik dan sebagainya.

Kitaran diet yang ditakuti

Pada kebanyakan diet, anda kehilangan lemak dan otot, Apabila kehilangan otot, anda kehilangan keupayaan untuk membakar lemak, dan merendahkan kadar metabolisma anda.


Otot - Metabolisma

Apabila anda tidak meneruskan lagi diet tersebut, anda tidak boleh membakar kalori seperti anda lakukan sebelum ini, Sebaliknya berat badan anda akan bertambah. Kitaran ini akan berulang setiap kali anda meneruskan diet. Ia adalah kesan yo-yo.

Cinch Shake Mix kenapa ia berkesan?

  1. Mengekalkan jisim otot tanpa lemak
  2. Hilang berat daripada lemak
  3. Terbukti secara klinikal
  4. Diperkasa dengan Leucine* 
Ringkasnya:-
  • Membantu mengawal lapar
  • Tingkatkan tenaga
  • Menyokong metabolisma dan memberikan kepuasan kepada pengguna. 

*Leucine - Dirumus khas untuk membantu anda memecahkan kitaran diet, jadi anda boleh:-
  • Pastikan otot Anda Ada 
  • Burn Lemak Anda Tidak Perlu 
  • Kehilangan Inci Anda Tidak Inginkan
Ujian klinikal Keatas Formula Leucine

Dalam percubaan awal, saintis shaklee menguji formula proprietari yang dipertingkatan dengan leucine. (Leucine merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat dalam protin tertentu) Program ini yang dipertingkatkan pemakanan leucine telah menunjukkan dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak (lean muscle mass). Mereka yang menjalani program ini telah kehilangan lemak, berat, inci pada masa yang sama mengekalkan otot mereka.

Sumber: Buku Nutrisi Shaklee


Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...