Selasa, 16 September 2014

.:: Collagen Powder Shaklee Dari Sisik Ikan Merah ::.

 Terdapat banyak dipasaran luar kolagen-kolagen yang dijual kepada orang ramai, namun berhati-hati dalam membuat pilihan tentang keaslian produk kolagen yang anda ingin beli. Semakin ringan jisim molekul, semankin mudah ia diserap ke dalam tubuh badan. 

 

Jisim molekul Collagen Powder shaklee ini lebih kurang 1000 dalton sahaja dan membuatkan ia ringan dan berkesan. Ia juga tidak dicampur dengan apa-apa perisa untuk menjadikan molekulnya kekal di jisim yang rendah! jadi amat penting untuk mengatahui ketulenan kolagen yang anda bakal beli, terdapat banyak kolagen dipasaran yang tak diketahui dari sumber mana.

 Terdapat Collagen yang diperbuat dari sumbur tidak halal, dan jika dari sumber laut dan tumbuhan anda boleh menarik nafas lega, namun jika dari haiwan ternakan anda harus lebih mendalam selidiki produk tersebut.

 Antara kesan kehilangan Collagen dalam badan, jeragat dan bintik hitam, penglihatan kabur sakit sendi & penuan lebih ketara, kolagen juga bukan saha untuk kecantikan tetapi baik untuk pertumbuhan rambut, kuku dan tulang... Terbaru ia juga mampu membantu memeriahkan susu badan ibu.... dan ianya tentulah Collagen Powder Shaklee.

Maklumat lebih lanjut tentang Collagen Powder Shaklee, klik tulisan biru dan semoga ia memberi manfaat kepada anda.

 

Berminat hubungi saya 

Puan Darna

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...