Sabtu, 20 September 2014

PHYTOCOL-ST SHAKLEE BANTU MASALAH KOLESTROL ANDA

Apa itu Phytosterols: Sterols dan Stenols, dan Fungsi Bertindak Dalam Badan.

Phytosterol adalah tumbuhan sterols dan stenoils yang terdapat dalam plant cell membranes. Ia menyerupai kolesterol dalam badan dan apabila kolesterol ni berjumpa dia akan bersaing untuk menyerap kedalam sistem penghadaman badan.



Plant sterols dan stenols ni akan menghalang koleterol jahat (LDL kolesterol) dan akan merendahkan kolesterol jahat yang masuk kedalam salur darah manusia yang boleh menyumbatkan salur darah.
Fungsi produk ini adalah untuk membantu menurunkan kolestrol dalam badan kita. Ia berfungsi dengan 'menutup pintu' dari kolestrol meresap dalam saluran darah. 


Selain itu ia juga membantu memperbaiki fungsi imun,mengurangkan alahan, memperbaiki hormon, memperbaiki insulin bagi penghidap Diabetis, ia juga baik untuk lelaki bagi mengelakkan pembesaran prostat.

Akibat dari gaya hidup dan cara pemakan yg tidak sihat plaque akan terhasil didalam salur darah manusia. Ini terjadi apabila sel darah teroksida dan berkumpul hingga menyempitkan salur darah. Salur darah yg sempit boleh mengakibatkan pelbagai jenis penyakit sepeti hypertension, sakit jantung dan stroke.





Kandungan phytocol-st shaklee ialah terdiri dari 2000mg fitosterol, dari minyak TALL.

 

Fitosterol ini berfungsi sebagai agen penghalang penyerapan sel2 yg teroksida dari melekat atau menyerap kedinding salur darah manusia. Badan kita mmg tersangat memerlukan fitosterol setiap hari.  


Fitosterol ini banyak terdapat didalam sayur -sayuran dan buah buahan yg berwarna jingga dan kemerahan. 2000mg keperluan setiap hari menjadikan ianya terlalu sukar utk kita mengambil terus fitosterol dari makanan harian.

Apakah keistimewaan Phytocol-ST Shaklee?
  • dirumuskan khas daripada sayur-sayuran, buah-buahan, tumbuhan, dan bijirin yang kaya denganphytosterols asli yang aktif
  • membekalkan 2,000mg phytosterols setiap hari
  • membekalkan 100% nilai harian seperti yang disyorkan oleh NIH
  • tiada bahan pengawet
  • tiada perasa tiruan
  • tiada pemanis tiruan

PERBEZAAN PHYTOCOL-ST SHAKLEE
 
1. Natural dan 100% semulajadi

2. Tiada perasa dan pewarna tiruan

3. 2000mg fitostrerol sehari melengkapkan keperluan badan manusia

4. Disahkan halal tanpa was was

The National Cholesterol Education Program mencadangkan penggunaan 2 grams phytosterol setiap hari boleh menjaga kesihatan anda dan mengurangkan kadar kolesterol jahat (LDL) dalam badan.
Orang Malaysia wajib dah consume Phytocol-St ni sebab lihat saja pada pola dan corak pemakanan rakyat Malaysia, 1 daripada 3 orang akan menghidapi kolesterol tinggi. Dari pagi sampai malam, semua makanan yang di makan mengandungi kolesterol yang tinggi. Melebihi dan melebih-lebih dari suggestion grams pengambilan kolesterol setiap hari.

Tambahan pula kalau ada yang jenis malas bersenam, makan tidur makan tidur. lagi la cepat kolesterol naik. Jadi, untuk kurangkan koleterol jahat tu, pengambilan phytosterol dalam pemakanan sangat disarankan.


Plantsterol and stenoil ada dalam makanan seharian kita seperti makan
200 batang lobak merah atau 70 keping roti gandum atau 425 biji tomato SETIAP HARI. Laratkah anda untuk memakan semua ini?

Oleh sebab itu, supplement seperti PHYTOCOL-ST diperlukan bagi sesiapa yang mengalami masalah kolesterol. Orang yang sihat pun boleh makan jugak untuk prevent masalah kolesterol dimasa hadapan.
Sayangi diri anda dan keluarga anda mulai dari sekarang, dapatkan segera phytocol st dr pengedar anda atau terus hubungi saya.




2 ulasan:

Akupenghibur.com berkata...

lelaki boleh ambil ubat nie ?

Unknown berkata...

Lelaki wanita boleh makan Phytocol st.

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...