Jumaat, 19 September 2014

Susu Kambing: Lennoza Susu Kambing yang diformulasikan sebagai makanan sunnah


 Apabila kita lihat sahaja susu, kita akan terbayangkan akan susu lembu. Dan ada dikalangan kita yang sangat tidak gemarkan susu lembu, sebenarnya ibu bukan nak bercerita pasal susu lembu, tapi ibu nak ceritakan mengenai susu kambing, susu kambing lebih tinggi manfaatnya dan khasiat jika dibandingkan dengan susu lembu. Dari segi proses penghadaman, susu kambing lebih mudah dihadamkan kerana molekul lemaknya yang lebih kecil.
Jika dilihat dari segi khasiatnya, susu kambing jauh lebih bagus dari susu lembu. Antara punca salah satu sebab kurangnya minat orang ramai  untuk mengamalkan minum susu kambing adalah disebabkan tanggapan bahawa ianya boleh menyebabkan darah tinggi dan ‘panas’. Padahal hakikatnya, susu kambing sebenarnya berfungsi menstabilkan tekanan darah, jantung dan banyak lagi. Namun berapa peratus masyarakat dunia tahu akan manfaat susu kambing?



Susu kambing sebenarnya mengandungi kandungan gizi yang lengkap dan baik untuk kesihatan. Ianya tidak mengandungi beta-lactoglobulin iaitu penyebab alahan yang boleh menyebabkan asthma, masalah pernafasan, radang telinga, infeksi kulit dan gangguan saluran pencernaan. 

Susu kambing mempunyai tindak balas alkali yang memberi faedah pada mereka yang mempunyai masalah asid terlalu banyak dalam perut dengan cara menipiskan asid hidroklorik perut dan melindungi membran mukus di permukaan lapisan perut dari rosak. Kredit: lennoza.com

Oleh yang demikian ibu nak memperkenalkan susu kambing LENNOZA khas untuk kanak-kanak juga dewasa, sesuai untuk ibu hamil dan anak-anak yang ada masalah eczema serta semput...

RM49.90 Retail
RM48.00 Diskaun
Kos pos:
 RM9 1 tin
RM12 2 tin

Terdapat 3 perisa (Asli, Coklat & Strawbery)

Testimoni susu badan meriah dan baby tak susah nak membuang


Testimoni ibu hamil, lahir anak 4.1kg tapi lahir normal dan baby tak de kuning

Testimoni ibu hamil hb rendah dan naik selepas amal susu lennoza


Testimoni baby eczema (kulit sensetif)


Berminat boleh hubungi saya segera


Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...