Isnin, 31 Januari 2011

Muslimah Paling Bergaya

Salam Sayang...
Contest kali ni anjuran Puan Ermayana,
Sesiapa berminat boleh la klik SINI.
*
Ibu ni tak de lah suka bergaya bila bergambar tapi ibu memang suka tayang gigi bila bergambar, eh itu pun kira bergaya jugak kan?
So
*
*
*
*
*
Gamabar kat bawah ni lah yang ibu pertaruhkan..
Gambar ni masa Ibu singgah pantai di Kelantan balik dari majlis walimah seorang sahabat.
"Ibu yang duduk di depan sahabat ibu yang bertudung hitam"


Ibu nak tag kawan blogger ibu

2 Soalan mudah dari pihak penganjur:~
1~Perlukah Pn Ermayana menganjurkan contest @ G.A pada masa akan datang? Mengapa?
Ya, Kerana disamping dapat menambah kenalan juga dapat merapatkan ukhwah sesama saudara seislam.

2~Mengapa anda rasa anda patut menang contest ini?
Ibu rasa ibu patut menang contest ini sebab tak semua wanita2 muslimah yang boleh bertahan dengan busana muslimah seperti yang ibu dan rakan2 ibu dalam gambar diatas, lebih2 lagi bila sudah berkeluarga dan mempunyai anak2 kecil. Namun ibu tetap suka melihat wanita2 muslimah yang bergaya mengikut trend terkini kerana mereka nampak cantik dan kemas.

Terima kasih Puan Ermayana

3 ulasan:

ermayana a.k.a mrs mahzan berkata...

salam ibu ariff,terima kasih joint tapi yana dh announce contest ni dh tamat kat entry contest tu,harap maklum...thanks agains

Oshin jamel berkata...

aah la kak...sy pon ade bce kt entry tue...dah tamat kak~~~

Siti Darna Sanoesi berkata...

hehehehe boleh plak tak perasan ngeeee (*;*) malunyeeeee heheheh

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...