Khamis, 20 Januari 2011

Coretan Kosong Ibu

Selamat malam pada yang sudi singgah ke teratak usang ibu ni,
ermmm hari ni ibu tak tahu nak coret2kan apa kat sini, hari ni jugak ibu tak ke mana2 just duduk di rumah sambil kemas rumah, memasak, basuh dan jemur kain serta mengadap lap top ibu ni lah.
Oh ya yang paling teruk ibu asyik berperang dengan Arif, ibu tak tahu kenapa ibu tak dapat bersabar sekarang ni dengan telatah n perangai Arif. Padahal ibu tahu yg Arif hanyalah seorang anak kecil yang baru mejangkau usia 2 tahun... Terukkan Ibu!

Ibu rasa ibu tak mau celoteh panjang kali ini, ibu stress malam ni tak tahu kenapa, ibu terasa ibu semankin jauh dari Allah.. mungkin ibu harus mempertingkatkan lagi amal ibadat ibu, ibu akui ibu kadang kala leka dengan dunia.

Ya Allah ampuni hamba Mu ini.

Ok ya ibu beransur dulu, ibu nak peluk Arif, arif dah nak tido!
SELAMAT MALAM SEMUA.

1 ulasan:

:: noremy anak rahmat :: berkata...

follow & blogwalking..

kalo free meh la jenguk belog ai...

salam kenal! (^_^)

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...