Khamis, 13 Januari 2011

~Ibu Mudah Bushan~

Entri kali ni tak penting pun cuma ibu nak bagi tahu kat kawan2 ibu manalah tahu ade yang pelik kenapa ibu ni suka sangat tukar template blog ibu ni, bukan apa kawan2 ibu yg di sayangi, ibu ni jenis mudah bushan dgn benda2 yang lama, ibu nak sesuatu yang baru, hehehe tapi cuma benda2 macam ni lah yang boleh tukar tanpa keluarkan RM!

Kalau ada pun ibu keluarkan RM ibu beli barangan anak Ibu, Terutama ibu tak boleh lalu kat tempat botol2 susu yang beraneka bentuk dan corak, bulan lepas dan ni saja ibu dah beli 4 botol susu untuk Arif, yang lama2 semua ibu dah buang... semua berpunca bila kakak ipar ibu bagitahu barangan plastik yang ade logo recycle

tak boleh di gunakan melebihi bulan2 yang di tetapkan, jika ditengah2 logo tu tulis no7 bermakna 7 bulan sahaja boleh diginakan sejauh mana kebenaran ibu tak pasti jadi sebelum apa2 yang tak elok berlaku ibu pun tak nak lah guna botol2 lama anak ibu lagi takut dapat penyakit spt kanser dan sebagainya akibat hakisan plastik pd botol2 susu lama. Ibu sayang anak ibu, dan kawan2 ibu pun tentu sayang anak2 kawan2 ibu kan?

Berbalik pada tajuk di atas ibu memang seorg yang mudah bushan, so kali ni ibu tukar template blog ibu kepada warna grey, ibu rasa seronok n puas hati.. harapan ibu semoga kawan2 ibu happy singgah di sini....

Ok kawan2 ibu semua, ibu nak ziarah lagi blog kawan2 ibu yang lain.... Insyaallah akan ada entri2 yang ibu nak membebel.... tata!

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...