Isnin, 20 Oktober 2014

Sehari Bersama ateh - Tuan Zuhairi nopiah - 19/10/14

Alhamdulillah syukur tak terhingga, semalam seharian dapat ibu hadirkan diri ke kelas Sehari Bersama ateh - Tuan Zuhairi nopiah, Kelas yang agak santai dan sangat2 menyentuh perasaan... Banyak yang ibu dapat dari kelas tu, kelas lebih berbentuk kepada sessi coach, memang sesuai untuk kami yang berada dalam bidang pengurusan tak kira lah samaada pengurusan masa atau pun pengurusan diri, keluarga juga anak cucu shaklee ibu. Dan baru lah kali ini ibu tahu apa itu coaching yang sebenar, sebelum ni apa yang ibu buat adalah teaching.


Kami juga diberi info apa itu SMART, apa itu SOIF dan kami juga ditugaskan untuk menyenaraikan Kekuatan diri, peluang yang akan dapat bila impian tercapai, untuk mencapai kebaikan apa yang kita perlu lakukan dan apakah keyakinan ibu untuk mencapai impian itu? kemudian kami diarah menyampaikan keyakinan kami kepda 7 org sahabat.. dan sessi ini lah yang sangat menyentuh perasaan. bilamana apa yang nak disampaikan itu hadir dari hati yang tulus ikhlas kita akan merasakan aura yang sangat2 positif.

Ok ibu rasa x nak cakap banyak lagi jom kita lihat gambar-gambar sepanjang kelas..

 

 Santai je kan kelas kami?


 

 

 

 

 

 

 Kelas kami riuh dengan suara anak-anak tapi kami puas hati sbb anak ada didepan mata

 

 

 Antara suami2 yang memberikan semangat buat isteri-isteri

 Khusyuk tak kami?

 Sessi salam sebelum berpisah

 

 Makan2

 

Menanti Ateh tanda tangan buku Law Of Universal Attraction

 

 

Bergambar dulu ngan Ateh

 

 


Ini Buku yang ditanda tangan ateh, tengok atas tu ateh tulis Master Siti Darna wahhhhhh memang sangat menyentuh perasaan, satu doa juga itu, bukan semua tau yang dapat buku berserta tanda tangan Ateh... ha kira ibu ni org yang terpilih gitu.. cewwahhhh..

 

 Sessi bergambar selepas habis kelas


 

 

Ok lepas habis kelas bersama ateh, kami menjamu selera dan selepas solat zohor ade kelas meroti plak... nantikan dalam n3 yang akan datang kelas meroti kami....

Daaaa... jumpa lagi....

Shaklee Effect
Love Love Love Shaklee

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...