Khamis, 30 Oktober 2014

PERCAYA SEBELUM BERJAYA



[Percaya Sebelum Berjaya]

Kenapa saya suka sangat dengan pepatah ni? Sebab saya nak BERJAYA jadi saya mesti PERCAYA. Bagaimana?

BEGINI, petang semalam waktu nak ke HKL saya tunggu teksi, mmg x ada la teksi lalu diwaktu puncak mcm ni, semua org pakat sibuk nak balik dr kerja, kalau ada pun teksi yang lalu semua ada penumpang.

Teringat pepatah diatas, jadi saya cakap sorg2 tepi jalan yang saya percaya teksi tu akan ambil saya, cakap berulang kali di selangi doa " Ya Allah permudahkanlah urusanku" bila teksi lalu berpenumpang sy ulang doa diatas berulang kali sambil mata melilau dan minda berkata "saya percaya ada orang berhenti tumpangkan saya" tiba2 kawan sepejabat lalu dan berhenti tumpangkan saya.

Alhamdulillah urusan dipermudahkan Allah walau agak lambat sedikit, kerana apa? Kerana saya Percaya Sebelum Berjaya, berjaya sampai ke hala tuju yg saya ingin sampai.

Paling penting positive sokmo

Shaklee effect - LUA

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...