Sabtu, 18 Oktober 2014

ESP BAIK PULIH SEL YANG ROSAK, DAN ADAKAH INI PENTING?

Tahukah anda yang Esp Wajib membaik pulih  sel-sel yang telah rosak? dan ini amat penting untuk proses penyerapan supplement shaklee yang lain, jadi di nasihatkan supaya anda ambil esp disamping mengambil supplement shaklee supaya kesan pengambilan lebih baik, jadi ibu cadangkan beberapa set yang boleh anda ambil bersama ESP SHAKLEE 

MILK BOOSTER~ESP & ALFAFA~merangsang penghasilan susu~breast cepat penuh~membantu menambah stok EBM~memberi tenaga kepada ibu.

GASTRIK~ESP & PEPPERMINT GINGGER PLUS~memberi rasa kenyang yang berpanjangan~melegakan otot perut~melegakan sakit gastrik~membantu dalam penghadaman.

HAMIL & BAYI BIJAK~ESP & OMEGA GUARD~memberi tenaga kepada ibu~memberi rasa kenyang~DHA & OMEGA 3 untuk perkembangan otak bayi.

BERSALIN & PEMBEDAHAN~ESP & ZINC~menghilangkan kesan stretch marks dan luka pembedahan~menganjalkan perut dan tubuh yang geleber selepas kehamilan~mempercepatkan sembuhan luka.

KECANTIKAN~ESP & VITAMIN E~kandungan protien membantu pertumbuhan sel kulit baru~menghilangkan parut jerawat dan luka~awet muda~anti penuaan.

SLIMMING~ESP & LECHITIN~memberi rasa kenyang yang berpanjangan~menganjalkan otot-otot pada tubuh~membakar lemak dan menghalang lemak dari melekat pada membran~merendahkan paras kolesterol.

KESUBURAN~ESP & GLA COMPLEX~menstabilkan hormon~membantu masaalah haid yang tidak teratur~untuk memudahkan perancangan untuk hamil~mengecutkan cyst~membantu meredakan masaalah PMS.

TAMBAH BERAT BADAN~ESP & MEAL SHAKES~meningkatkan selera makan~kandungan vitamin dan protien lengkap untuk tubuh~protien membantu membentuk otot dan tulang.

Untuk lebih info @ order boleh pm sy pengedar shaklee anda

Darna Sanoesi

018-3948582


Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...