Isnin, 13 Oktober 2014

Perbezaan ALFALFA SHaklee dgn produk lain?

 

 

1) Alfalfa Complex dibuat dari daun alfalfa bermutu tinggi yang ditanam di California, USA yg kaya dengan pelbagai jenis zat.
2) Ditanam tanpa pertisid, racun kulat, bacteriosides, hormon sintetik dan bahan kimia.
3) Mempunyai akar tunjang 6meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat mineral daripada mendapan di dalam
tanah.
4) Tiada silica gel (Perbezaan vitamin organik bukan sintetik/tiruan)
5) Mengandungi vitamin B6, U, K dan D serta mineral yg penting iaitu :-
* Kalsium – membina dan mengekalkan tulang dan gigi; membantu darah membeku, membantu dalam kecergasan dan daya tahan; mengawal rentak jantung, melegakan saraf.
* Zat Besi – diperlukan dalam pembinaan hemoglobin; membantu pengangkutan oksigen di dalam darah.
* Kalium – perlu bagi saraf otot, tindakan jantung dan tindak balas enzim; juga untuk digests lemak.
* Fosforus – diperlukan untuk tulang yang normal dan struktur gigi. Saling berkait dengan tindakan kalsium dan Vitamin D. Meningkatkan peranan tisu saraf.
* Klorin (klorida) – elektrolit penting yang membersihkan dan menyucikan badan; mengawal metabolisme lemak, gula dan kanji.
* Sodium – mengawal keseimbangan cecair di seluruh badan, meneutralkan asid, menghalang pembekuan darah, mengaktifkan limpa, usus dan fungsi perut.
* Silikon Magnesium – membantu badan untuk menangani sembelit; ketahanan saraf; melindungi kulit dan badan, dan merangsang fungsi otak.
 

 

 



Mengapa Shaklee PILIHAN kita?

====================

Keberkesanan supplemen dari Shaklee pula telah terbukti dengan lebih 100 kertas kerja saintifik, 90 daripadanya disiarkan dalam jurnal ulasan,. Terdapat banyak ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan yang melibatkan pelaburan sehingga 300 juta USD untuk menghasilkan produk yang sentiasa berkesan.

Sebab ini juga, produk Shaklee memastikan supplemen yang dihasilkan SENANG DISERAP oleh tubuh badan. Jika supplemen diserap oleh tubuh badan dengan efektif barulah nampak keberkesanannya.

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...