Jumaat, 3 Oktober 2014

Energy Soy Protein Bantu Kuatkan Rahim?

Sebelum ini ibu ada share mengenai faktor berlaku keguguran janin, jadi skrg ibu nak share mengenai esp yang dapat membantu menguatkan rahim dari berlakunya keguguran.

Apa yang kita sedia maklum ESP sangat membantu kulit kita untuk kelihatan lebih cerah dan gebu. Selain itu juga ESP dapat membantu menguatkan rahim wanita, Bagaimana ESP dapat membantu kuatkan rahim wanita? Ok kalau nak tahu ESP  membekalkan protein yang mana tersangatlah penting dalam penjagaan kesihatan yang berkualiti.

Apa sebenarnya  fungsi protein dan kaitannya dalam menguatkan rahim? protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam adan serta komponen utama kepada hormon manusia. Jadi kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun dlm melawan penyakit, masalah lebihan air yg tinggi dlm badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon.

Rahim lemah adalah salah satu masalah kerosakan sel-sel. Maka, Energizing Soy Protein dari SHAKLEE ni yg sah2 ada protein terbaik membaiki dan membina balik tisu-tisu yg rosak kat situ. 

Untuk Maklumat lebih lanjut anda boleh hubungi saya

Darna

018-3948582 

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...