Khamis, 2 September 2010

3 Dara Pingitan Suatu ketika Dahulu


Suatu ketika dahulu muka2 ni comot n berkawan baik walaupun kadangkala kami kerap juga bergaduh, tapi gaduh2 pun pas tu baik semula..

Masa zaman kanak2 kami gemar sangat buat sesuatu benda yang mencabar, kalau ade isu semasa yang hangat di perkatakan kami pun sibuk juga, cthnya tragedi trowong dimina, kalau cerita kat TV masa tu kami mmg suka sangatlah cerita jepun merro attack, kartun ninja turtle!!!

3 dara pingitan dlm majalah gila-gila tu mmg kami gilekan!
seingat aku dulu ade bela 5 ekor anak ayam~Primadona,Dalca, & yang 3 lagi aku tak ingat!

kalau bab main masak2 ke kawen2 ke pun serah kat kitorang.. tapi yang kawen bukan kitorang tapi sepasang kanak2 cacat yang jd mangsa kami... (jahatkah aku?) salah seorang mangsa dah arwah lama dahulu, Alfatehah!!!



Aku

Aku biasa je seorang ibu pada seorang hero yang sedang membesar dengan lasaknya sekarang..
kecik2 dulu aku ni agak nakal lah, ade je yang aku buat, panjat pokok mmg hobi aku..
kena buli tak de, tapi aku lah yang di wantedkan oleh diorang yg kat bawah ni sbb kenakalan aku.. heheheh...





Rina

Ni Minah yang takut papan tanda telaga mahsuri tu jatuh, yang paling manja diantara kami masa kecik2 dulu.. memang dia selalu kena buli ngan kami tapi sekarang dia yang buli kami cuma sekarang tak boleh sbb tengah sarat ngandung anak sulong~ bunting sulong ni garang so kami tak mau ganggu.... hehehe sekarang dia jadi cikgi...





Erin

Yang ni lak dulu kemain kecik je badan, sekarang ni tak lah besar, kecik2 dialah cun heroin citter jepun tu, sekarang dah jadi mak andam..bab make up serah kat dia...
dah pun jadi supermom utk 3 hero yang katanya boleh tahan jugak lah lasak... biasalah anak jantan!

Sebenarnya ade sorang lagi geng kitorang (Erul) dia abang pada si Cun ni lah.....

Erul pun dah ade seorang anak pompuan kalau tak silap aku...

ermmm... walau semua dah ade keluarga masing2 aku berdoa semoga kami semua di rahmati Allah... Amin ya rabbal 'alamin!!!

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...