Rabu, 29 September 2010

05 Oktober 2010

Hari jam 10.25am baru aku keluar rumah untuk ke opis, semuanya kerana Ahmad Arif tidak sihat, Semalaman aku tak dapat tidur lena bimbang suhu badan Airif naik mendadak..

Haii... semalam saja belek2 nota2 di fon tup2 terjumpa tarikh check up Arif (17.09) bukankah tarikh tu dah lepas? apa lagi kalut lah aku cari buku temujanji rupanya tu temujanji tahun lepas.. tapi malam tadi jugak aku baru teringat itu pun lepas tengok tarikh temujanji akan datang rupanya minggu depan 5 oktober.. Fuhh nasib baik aku cek kalau tak sodap je aku tak p anto Arif check up!


Yang buat aku ralat skit tiap kali menjelang tarikh temujanji arif mesti tak sihat kalau setakat demam aku tak kisah tapi kali ni ade bunyi kat dada dia... huhh pakar respitorari ni bukan boleh dengar Arif tak sihat mesti suruh admitt wad la punyaa... Arif cepat2lah sihat yang..


Tak tahu lah minggu depan doktor depan yang check Arif, kalau 3 org doktor wanita ni (Dr.Asiah, Dr.Dayang & Dr.Norzila) kenaplak masa tu Arif masih ade bunyi n tak sihat kompem masuk wad... Uwaaaaaaaaaaa Arif Jangan lah sakit2 lagi... Ibu tak sanggup tengok Arif kena cucuk hari2, time pysio n suction semua tu buat hati ibu sakit n sedih!

Kawan2 doakanlah juga untuk Arif ya...
Arif pulak jangan takut2 makan ubat ok.. Muah!!!

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...