Selasa, 19 Oktober 2010

Koleksi Gambar Arif

Hari ni Fb tak bleh buka kat opis aku, so tak dapatlah nak menharvest tanaman n ternakan aku di Farmville..hehehe! So tetiba teringatkan laman Freindster aku, memang dah lama tak buka semenjak aku bergiat aktif di Facebook!

Rerupanya banyak gambar Arif masa baby kat freindster aku, kat bawah ni di antaranya:~



Masa ni Arif 1st time belajar duduk,
tengok betapa sukanya dia...

Nakal tak anak Ibu ni?
Makan nugget sampai tertidoo...

Ni masa Arif kena air nesceffe panas,
masa ni umur tak silap Ibu 6 bulan.

Masa kena tahan wad, kiri kanan tangan kena balut!

Masa ni umur 6 bulan masa duk wad KK2,
Jangkitan kuman pada paru2!

Sebenarnya banyak lagi gambar Arif yang nak aku kongsikan tapi nanti bosan pulak kawan2 tengok... manalah tahu hehehehehe!

Ok tata c u again!!!

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...