Jumaat, 8 Oktober 2010

Aku Yang Kehilangan Mod Dan Pasrah

Dah menghala ke petang ni baru lah aku terasa nak menulis lagi di blog sunyi sepi aku ni,

Dari petang semalam lagi aku kehilangan mod, malam kat rumah Arif yang jadi mangsa, salah sikit aku marah... ntah lah knp aku cepat marah betul!

Mengingati balik apa yang di khabarkan seseorang pada aku lewat petang semalam buat hati aku bertambah2 sakit.. entahlah semua benda tak kena pada pandangan mereka. aku dah cuba yang terbaik tapi keburukan aku juga yang mereka nampak.

kadang2 aku pasrah sangat dengan keadaan aku yang tak macam orang lain, aku dah penat melalui perjalanan hidup ini, org2 di sekeliling hanya baik di hadapan tp di belakang perangai mereka mengalahkan aku yang mereka kata jahat atau kurang baik ini.

Seandainya aku berpeluang sudah pasti aku akan sepenuh masa berkhidmat sebagai suri rumah tangga sahaj tak perlu aku susah2 keluar mencari rezki.

Apa yang aku tulis di sini untuk luahan hati aku sahaja, kalau ade sesapa yang terbaja kemuadian dibawa kemeja rundingan terimalah persoalan dari Allah kerana ketahuilah Aku adalah yang teraniaya..... Aku pasrah!

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...