Isnin, 11 Oktober 2010

10.10.10 @ Rumah Kak Shekah cute

Seminggu aku demam, batuk dan selsema, lepas arif berganti ke aku, tapi bila aku beransur nak baik arif pulak mula demam lagi :(! Ubat jgn cakaplah dah habis makan tapi masih tak baik2 batuk ni, sebelum tido aku pastikan yang aku makan ubat begitu juga arif, sudahnya time hubby balik kerja aku tak sedar, bangun pagi ade je dia di sebelah. hubby pun tak mau gerakkan aku mungkin kesian tengok aku tdo keletihan.

Ermm.. walau demam2 pun aku 2 branak, petang semalam aku sampai jugak ke rumah kak shekah, sampai agak lewat sbb keluarga abangku datang ziarah mak, kat sana Kimi & yus dah pun selesai makan, kak shekah masak banyak n macam2... TQ kak shekah!

Kenyang aku makan Ayam bakar, puding roti, spagetti n tart bluberry sungguh nyaman bila di suakan kemulut...

Sbnrnya yang paling syok sbb dapat mengenali kak shekah dan berkumpul dengan Kimi & Yus.. tak lama lagi Yus nak balik Saudi... lepas tu ntah bila2 agaknya boleh jumpa lagi...

apa pun semoga persahabatan ini di redhoi Allah!!!

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...