Jumaat, 17 Jun 2011

.:: She Want Sex But She Dont Want Baby... ::.


Adehhh...
Ampun kawan2 tajuk n3 ibu kali ni ade berbau lucah..
tapi inilah realiti kehidupan sekarang... kalau kawan2 tengok gambar kat atas mesti kawan2 terkejut, Gambar ni ibu jumpa masa ibu jenjalan kat page Ketepi, ketepi Ketepi ~ ibu tak pasti samaada buku ni betul2 milik budak sekolah menengah, rendah @ pun Ipt.. tapi yang pasti otak budak yang tulis  jawapan diatas BLUE kaler... SERAM ibu bila kenangkan balik2 anak2 generasi sekarang ni. Ibu sendiri punya anak2, Semoga mereka menjadi anak yang soleh dan solehah AMIN....

5 ulasan:

Ibu Darwisy berkata...

masyaALLAH..ape la nak jadik kan..

yaya_flanella berkata...

takkan la takde ayat lain nak letak..isk isk

waeda alias berkata...

ish3. apa lah bdk2 skng. huhu

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

Masalah cikgu pun bagi 2markah jugak tu... kalau saya tak bagi lansung markah,,, hekkk eyyy!!!

NuSaNa NoSa 91 berkata...

advance pikiran penulis ni.. ni lah akibat pengaruh tv dan internet.. huhuu~ =.=

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...