Jumaat, 10 Jun 2011

.:: PELACUR KELAS ATASAN & JALANG ::.

Salam...
Baru je selasa lepas ade artikel dalam Berita Harian yang menyuruh Isteri-isteri melayang suami seperti layanan PELACUR KELAS ATASAN, Selang beberapa hari je hari ni ibu terjumpa plak artikel yang menyarankan isteri-isteri berkelakuan seperti JALANG terhadap suami supaya suami tidak mencari wanita lain. APAKAH???

Ibu nak tanya lah kawan2 kan...
Patutkah kita kaum Isteri yang sepatutnya dimuliakan di sarankan berbuat demikian?
Huiiiiii... apa pun ibu tetap tak bersetuju dengan artikel2 yang menggunakan perkataan yg memang tak sesuai langsung..... & memang marah sangat2!

5 ulasan:

Ibu Darwisy Comey-Lotey berkata...

kak darna, kite pun de bace kat paper hari ni..dorang ni dah senget kot kak..saye pun x setuju.. :(

Puan Kutu berkata...

jalang?kot yer pun gunalah bahasa yg molek sikit kan...:)

A'ai berkata...

musuh paling nyata sekarang nie paper.bukan diaorg nak guna bahasa yg menunjukkan bangsa tapi bahasa yg memusnahkan bangsa.tak patut betul.

Farah Shamsudin berkata...

ayat jalang tu tak sesuai laa.. bagila perkataan yang lebih sopann sikit..

kakyong berkata...

salam singgah,

tak tau la deme dpt ilham dari mana nih... sangat sedih kan, tak rela diri diibaratkan sedemikian rupa...

ada byk lagi isu lain, penyebab r/tangga tak bahagia.. bukan seks semata2...

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...