Selasa, 28 Jun 2011

.:: Kelambu Moden VS Nyamuk ::.




Salam pagi Rabu...
N3 kali ni ibu nak cite pasal kelambu moden, ibu memang pekenan sangat nak beli untuk Arif, kesian Arif sejak sebulan lalu asyik kene gigit nyamuk je, habis badan dia bintik2 kene gigit, tapi bukan itu yang ibu bimbangkan, ibu bimbang Arif terkena demam denggi (NAuzubillah). Ok tak kelambu kat atas ni? Ok kan!
Kelambu ni boleh dilimat dan ringan.. antara lain fungsinya:-

Kegunaan:
- kelambu untuk katil bersaiz queen.
- boleh guna dimana-mana ruang dalam rumah tanpa perlu gantung, menebuk dinding, tak perlu guna tali.
- sesuai untuk ibu yg baru lepas bersalin. ibu dan baby boleh masuk sekali dlm kelambu ni.
- untuk balik kampung, berkelah, masuk kebun.
- sesuai dgn org yg ade lelah atau asma atau yg alah dgn asap ubat nyamuk.
- boleh juga buat tempat baby dan anak kecil bermain, kelambu ni ada pintu yg berzip utk elakkan budak kecil keluar.

Kelebihan:
- senang dibawa kemana-mana, saiz yg kecil dan nipis apabila di lipat. disertakan sekali dgn bag utk menyimpannya.
- senang dibuka dan senang disimpan.
- nak basuh pun mudah. rendam je dalam besen. tak bergumpal2 dan berpintal2 mcm kelambu biasa.
-kelambu ni bertutup sepenuhnya termasuklah bahagian bawah (ala2 khemah). jadi budak2 tak boleh memboloskan diri keluar dan juga bg org dewasa yg tidur buas tu tak delah 
terkeluar dr kelambu ni pd esok paginya.

Mudah di simpan..

Pada kawan2 yang berminat bleh la ke FB Encik Norhalmy <--Insyaallah ibu akan beli dengan beliau juga!

4 ulasan:

wardah berkata...

wahhh best jugak.leh camping ats katil...=)

anyss berkata...

Assalamualaikum,
cantik dan fleksibel...pagi2 simpan je dalam blastik, sorok bawah tilam. Tak sepah2 ;)

PakMie berkata...

Terima kasih banyak2 kepada tuan rumah. atas review produk kelambu moden ni. Blog yang menarik.

Salam ziarah dr saya - Norhalmy :)

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

Sama2 Insyaallah saya akan beli kelambu ni untuk kegunaan saya n anak2!

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...