Khamis, 16 Jun 2011

.:: IBU JADI STUNT WOMAN ::.


Hahhhhh.... tengok gambo ni, inilah hasil dr stunt ibu malam td, 9 tahun ibu x bawak motor tetiba malam tadi gatai nak bawak, abah Arif plak tak de balik kg so ibu amik kesempatan bawak motor dengan alasan nak cucuk duit d ATM depan asrama kedua UTM Setapak Jaya.

Eceli dah selamat sampai, tapi ibu lupa ego lc yg ibu bawak tu auto bukan manual mcm motor2 yg pernah ibu bawak sebelom ni, masa nak turun ibu terpulas minyak apa lagi motor berjalan kedepan.. syukur tak teruk tapi hasilnya sedikit luka n lecet seperti di atas, tapi kesannya sakit sebelah badan.

Pagi ni macam malas nak ke opis tapi bila pk2 balik sikit je n masih boleh jalan so ibu terus bersiap n gerak ke opis walaupun dalam keadaan sakit n jalan terjengket2!

Semoga Ibu tak patah semangat nak bawak motor lagi!!!! 

3 ulasan:

Cik Azizah berkata...

hati2 kak ye...semoga luka tu cepat sembuh...

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

Thanks zizah!!!

Kimi Kay MS berkata...

seskali merasa gak jadi stunt woman ni ya tak...

:) jgn serik udah.

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...