Isnin, 4 Julai 2011

.:: THE GHOSTS MUST BE CRAZY ::.


Salam Isnin....
Haaa ali ni ibu nak citer pasal DVD kat atas ni...
Best wooo pada yang belom tengok bleh la beli kat mana2 yg jual DVD lah.
Arahan pengarah Phua Chu Kang, dvd ni Singapore punya tapi ade jual kat sini... Ibu  beli pun kat pasar malam je.... Hahahahhaa So Layannnnn.. KAmi dah berulang kali tengok masih tak puas2 sama mcm tengok HKLBR jugak!!! So cepat2 lah p beli!!!!

1 ulasan:

F.A.R.A.H. deeb berkata...

Cam best je. Menarik nih! Wajib carik! Hehe... maseh 4 d info kak!

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...