Jumaat, 15 Julai 2011

:: Cincin First Lady Mesia, Tak Percaya!!! ::

~Gambar Utusan Meloya~

Agaknya berapa sebulan dia simpan sampai la yang boleh beli cincin berharga tak masuk akal tu....

3 ulasan:

Mrs. Farhan berkata...

Salam akak, maaf nak bgtau. X elok tulis mcm tu. Setiap apa yg kita tulis menggambarkan diri kita sebenar. Saya tahu saya x alim mcm kakak. Tapi sepatutnya akak tunjuk contoh yg baik. Saya tgk akak pon pakai tudung besar kan. Saya ni tudung pon x pakai.

Maaf kalau menyinggung perasaan akak.

babylove berkata...

ahahahahhaa... cincin beli sendiri??? tabung dr kecik? ckp apa kemenatang la pompuan ni!!! UTUSAN MELOYA yg sengal ubi! Dah sah sah kene kencing.. alamak aiiiii...

BTW, Mrs Farhan.. apa yg x eloknya apa yg ibu arif tulis? x de apa yg cacat di mata pon!

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

wslm mrs farhan, rasanya x de mslh apa2 dengan coretan sy.. xde maki hamun, x de perkataan kesat.. dan sekaligus tiada apa kaitan dengan tudung yang sedang sy pakai.. adalah lebih baik tudung tersarung di atas kepala, drpd aurat kita menjadi bahan tontonan lelaki yg bukan muhrim... pikir balik apa yang saya cuba sampaikan, jgn kerana gelap mata semua yang org lain tulis kita rs salah.

BabyLove: tu la pasalnya, melaporkan benda yang tak masuk akal.. bertambah2 meloyakan!

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...