Khamis, 12 Mei 2011

.:: Syukran Ya Mama El ::.

Semalam petang ibu terima satu bungkusan yang memang ibu nanti2kan.
Eceli bungkusan tu untuk my arif. Kalau ade yang mengenali wanita INI, dia lah yang bersusah2 untuk ini.
Dan kalau korang biasa singgah blog beliau tentu pernah terbaca n3 INI. Ok jom tengok ragam Arif kat bawah ni...


Gigih mengoyak sampul kotak hadiah yang diterima..
tengok mulut dia geram je..


Dah mula teruja lebih2 bila nampak gambar 2 budak botak!


~Tengok gambar kat tv sama ngan kat tabung~


Tadaaa ni lah dia gambar dekat..
Abaikan 3 jenis barang di sebelah tu ya..

Apa pun terima kasih mama El, atas hadiah tabung untuk Arif.
Arif suka sangat semalam lebih2 lagi bila masukkan duit ade bunyi...
Insyaallah Arif akan rajin2 menabung lagi lepas ni... Terima Kasih sekali lagi mama El! Muahhhh...



6 ulasan:

risa berkata...

cantiknya tabung tu!

oshin-jamel berkata...

bestnye dpt tabung!!

eliyaezlinalias berkata...

alolololo..
spesel utk ahli kelab kipas upinipin!

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

Mama El, petang nanti ibu kena bagi arif 2 posen bubuh dalam tabung dia...

Farah Shamsudin berkata...

sangat cantek tabung itu..

Ibu Darwisy Comey-Lotey berkata...

selamat menabung arif sayang..

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...