Selasa, 24 Mei 2011

.:: Arif jatuh Katil::.

Semalam..
Sebaik sampai rumah ibu merehatkan diri seketika,
Kemudian ibu bersihkan diri dan selepas selesai ibu segera masuk dapur.
Perut anak2 dan suami perlu di isi malam ini.

Telur Sambal, bayam merah masak air & sambal tempoyak..
lepas masak segera berjemaah dengan suami n anak2 dan terus makan.
ibu yang kepenatan terus tdo selepas solat isyak...
sedar2 jam 2am sedar dik kerana suami masuk bilik nak tdo..

"Kesian anak!"
"Kenapa"
"Jatuh sat2 tadi ni"
"hahhh? jatuh kat mana?"
"Jatuh katil, kan td dia tdo ngan ibu?"

Barulah ibu teringat memang ade dengar arif menangis tp sebab letih sangat ibu tak terbangun..
mujurlah suami ibu ade  malam semalam, kesian anak ibu... dlm kul 3am ibu p jengok Arif yg tdo dengan abang nya. elok ibu buka pintu... "Bu nak cucu" Ya Allah menangis ibu, anak ibu nak susu tapi tak menangis pun, kesian nya anak ibu....

Maafkan Ibu sayang

3 ulasan:

Ibu Darwisy Comey-Lotey berkata...

nasib arif xde ape2..tapi tgk gak kak, pas die jatuh ade muntah2 x? kalau xde, cpt2 bawak gi klinik ye..

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

Tadok ape2....
alhamdulillah lah.. thanks atas keperihatinan ibu darwisy!!!

risa berkata...

ariff budak kuat sama kuat macam ibunya!

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...