Isnin, 23 Mei 2011

.:: Rezki Dari MU ::.

Salam buat teman2 ibu,
Apa khabar semua? Harap2 sihat lah yerk?
Hari ni Isnin ibu mula berkerja semula, sejak jumaat ibu cuti.. jumaat ibu demam sbb kn hujan ptg khamis....

Hujung minggu ibu kali ini betul2 terisi dengan macam-macam xtvt, ibu seronok sangat bila dapat sama2 berjemaah, mengaji, yang paling penting ibu dapat bersama2 dengan suami n anak2 ibu...

Minggu ni kami sekeluarga berlaukkan ikan patin dan talapia hasil tangkapan adik ibu, huhuhu bermula dengan masak sos (3 rasa), Gulai tempoyak, lemak chili Padi, Goreng berlada dan terakhir semalam talapia masak taucu. Alhamdulillah rezki dari ALLAH yang hanya perlu mengeluarkan tenaga. walaupun pada awalnya bahan kering kehabisan, saat memerlukan ada kawan abah arif bayar hutang so dapatlah kami top up barang kering yang habis... Syukur pada MU YA ALLAH.

~Inilah pemancing yg bawak balik ikan berkilo2~

*Abaikan latar belakang bilik air yang huduh tu ya, almaklum lah rumah org biasa2 je bukan umah mewah!!!

3 ulasan:

Cik Azizah berkata...

Alhamdulilah rezeki Allah bagi kak...

sedapnya ikan patin masak pelbagai rasa.ikan patin tu mahal kan kak..

Cik Azizah berkata...

Alhamdulilah rezeki Allah bagi kak...

sedapnya ikan patin masak pelbagai rasa.ikan patin tu mahal kan kak..

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

huhuhu betol.. akak makan ikan patin tu tak ingat dunia huhuhu kalau cik azizah lalu terang2 nak bagi tau mmg tak perasan.. hehehe dah tak kenal macamana nak perasan kan huhuhuhu..

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...