Khamis, 19 Mei 2011

.:: Jikalau Tak Suka ::.



Jikalau kau dah tak suka tak apa
Tapi janganlah kau mengata
Sudah menjadi adat di dunia
Ada rupa dan berharta orang suka

Jikalau kau dah tak suka tak apa
Biarlah ku mengundur diri
Mungkin kau rasa aku tak sepadan
Dengan dirimu


Ku sedar diri ini
Aku hanyalah insan biasa
Tapi aku ada harga diri
Walaupun terguris hati ini
Hingga menitis air mata
Namun semuanya tak bererti bagimu

Waktu orang suka semuanya indah
Waktu dah tak suka ada ada saja
Sukarnya nak ku temui cinta yang sejati dan bahagia

Jikalau orang tak suka tak apa
Tuhan masih menyayangi ku
Moga suatu hari akan tiba
Jodoh buatku dengan insan
Yang ikhlas cintanya

3 ulasan:

Farah Shamsudin berkata...

la... nape pulak ni Darna?

EZAN IDMA berkata...

ni lirik lagu kan kak? hehe

Untuk pengetahuan , hadiah penyertaan Nama Baby contest akan dipos pda bulan 6 nanti. di harap dapat menghantar alamat, nama anda dan nama baby. ke iezanidris@yahoo.com.my , kalo dah hantar, abaikan pesanan ni :) maaf lambt :)

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

Farah: Tak de pape, saja je buat n3 lagu ni... huhuhu sbb darna dah tak taw nak buat n3 ape... Kosong Otak sebentar.

Ezan Idma: Ok dah hantar... Thanks

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...