Khamis, 30 Mei 2013

Zinc Complex Adalah Khazanah Kaum Adam???

Tahukah anda bahawa zinc complex shaklee adalah khazanah kaum adam?
Zinc menjaga kesihatan prostat, menambah baik pulih sprema, menjadikan sperma lebih gagah dan tahan lasak serta mampu berenang jauh ketempat bersemayamnya telur wanita.

Zinc complex juga mampu memberi kesuburan kepada kaum adam dengan izin ALLAH, Bagi mereka yang ingin meningkatkan tahap kesihatan prostat dan mengawal keguguran rambut ibu cadangkan ambil zinc complex sebagai suppliment harian.



Zinc di dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda daripada organ lain. Zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Defisiensi yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, impoten, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikal, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan, pra-matang dan gugur rambut. Oleh yang demikian, zinc amat diperlukan dari remaja hingga ke umur tua

-----------------------
Zinc Shaklee
Dirumus daripada zinc glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah untuk diserap oleh tubuh kita.
Zinc sesuai diambil jangka panjang. Ia berkesan dalam mengeluarkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dari tubuh.


Hubungi saya
Puan Darna
018-3948582
SID 947 221

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...