Selasa, 28 Mei 2013

Set Shaklee Untuk Arthritis, Gout, Sakit lutut dan Sakit Sendi

AJHT yang semakin mendapat sambutan yang amat baik.
Set Shaklee untuk arthritis, set shaklee untuk gout, set shaklee untuk sakit lutut dan set shaklee untuk sakit sendi merupakan set terbaik untuk keempat-empat jenis kesakitan ini.  Ini adalah kerana keempat-empat penyakit ini adalah penyakit berkaitan keradangan sendi. 

 Set Shaklee untuk arthritis ini memberikan kelegaan segara seawal 5 hari.  Kesakitan sendi jika dibiarkan ia boleh menjadi lebih sakit dan parah.  Jika anda atau ahli keluarga punyai empat masalah ini, segerakan mereka untuk mendapatkan set-set ini terutama Set Shaklee untuk Arthritis

Advanced Joint Health Tablet adalah merupakan vitamin terbaik untuk mengatasi keradangan sendi sebegini,  Ini telah dibuktikan melalui ujian klinikal dimana seawal 5 hari, pengguna boleh merasai keselesaan sendi oleh kerana ekstrak boswellia dan ekstrak jagung yang meningkatkan keselesaan sendi.

Namanya sahaja sudah cukup mengujakan bukan?  Advanced, sesuai sangat dengan kesan positif yang banyak dilaporkan oleh pelanggan-pelanggan.  Dan sesuai juga dengan kelainan dan keistimewaan produk ini berbanding yang lain-lain di pasaran.  (kan Shaklee dah berjanji, hanya akan memberikan yang sentiasa berkesan, sentiasa selamat dan sentiasa mesra alam?)  Dan apa yang penting adalah, Advanced Joint Health Tablet ini, bebas kondroitin dan bebas gluten.   Produk yang mengandungi kondroitin (seperti kebanyakan produk), hanya akan mengurangkan kesan serapan glukosamin yang diperlukan di sendi-sendi iaitu sebanyak 360 sendi manusia.
Klik untuk lihat lebih jelas
Rajah 360 sendi manusia
Oleh kerana kita mempunyai 360 sendi, dan bagi menjamin kesihatan sendi yang lebih optimum, Di sarankan agar penggunaan Advanced Joint Healt Tablet ini didatangkan sekali dengan Serbuk Kolagen Shaklee serta vitamin-vitamin lain.  Ini bergantung kepada keadaan individu terbabit.
Vitamin yang sesuai bagi penghidap penyakit radang sendi ini antaranya ialah:

  1. Advanced Joint Health Tablet -
  2. Vivix - memberikan keremajaan sel supaya sel-sel sendi mendapat impak positif
  3. Alfalfa Complex - mengurangkan inflamasi
  4. Ostematrix - menghalang hakisan tulang 
  5. Serbuk Kolagen - Meningkatkan kesihatan sendi dengan membantu pertumbuhan semula kolagen pada sesendi tubuh
  6. Omegaguard - Mengawal sakit dan mengelakkan kekejangan
  7. GLA Complex - Mengawal sakit dan mengelakkan kekejangan
  8. B-Complex - Menghalang kerosakan saraf
  9. Nutriferon - Meningkatkan sistem imun
  10. Garlic - Menghalang formasi semula radikal bebas dan melindungi sel sendi
  11. Peppermint Ginger Plus - Meredakan inflamasi

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...