Rabu, 3 November 2010

Hampa


Wajah penuh kehampaan


*
Ketawa dan tersenyum mungkin dapat menutup kegusaran dihati namun terlalu perit untuk ku telan, sepanjang hari aku berfikir, kerja2 ku terbengkalai tak dapat ku beri tumpuan sepenuhnya... Arghhh pedulikan kerja2 tu... aku tak mahu melakukan kesilapan dalam tugas ku.. aku tak suka kerja 2 kali, biarlah esok bila emosiku stabil aku akan mula selesaikan tugas yang di amanahkan pada aku.
*
Berbalik kepada masalahku, aku tak tahu selama mana aku mampu bertahan, harapanku semoga ALLAH menguatkan semangatku dan tetapkan hatiku supaya terus cekal dalam keadaan sebegini.... kata2 semangat dari hubby dulu sampai sekarang ku pegang erat untuk motivasi pada diriku. "UNTUK MENCAPAI BAHAGIA KITA PERLU LALUI KESUSAHAN". Memang benar apa yang di katakan.
*
Teman2 doakan lah temanmu ini...
Terima kasih kerana sudi membaca coretan hatiku ini...

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Pernahkah kau merasa
Hatimu Hampa
Pernahkah kau merasa
Hatimu Kosong

Pernahkah kau merasa
Hatimu Hampa
Pernahkah kau merasa
Hatimu Kosong

HAMPA

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...