Isnin, 1 November 2010

Dulu Pucuk Paku Merah Kini Mentarang Pula

~*~
Adoyaiiii.... kenapa lh tetiba je tekak ni nak makan ciptaan ALLAh yang satu ni... punyalah banyak benda lain yang boleh di makan MENTARANG jugak yang buat aku kecur air liur...
Kenapa mentarang....? asalnya aku main game cafe di Tagged... ade plak masak kepah dan akhirnya aku terliur.. tapi bukan kepah, mentarang la pulak!
~*~
Terus aku sms mr.lalink minta di carik kan mentarang ni... biasanya banyak di daerah kuala selangor tapi tak tahu lah.... haiii pucuk paku merah tak dapat lagi mentarang la pulak yang aku idamkan... agaknya tak dapat2 lagi idaman aku ni coz aku tak mengandung... org lelaki ni kalau bini tak mengandung diorang boleh tangguh... haishhhh... nak kena mengandung dulu ni.
~*~
Tak pe sabar darna ade rezki nanti dapatlah makan mentarang ni......
Sabarlah perut..... :)

Inilah rupa mentarang yang ku idamkan!!!




1 ulasan:

Zullism berkata...

saya suka makan mentarang jugak...dah lama tak makan kena balik kg baru leh jumpa

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...