Sabtu, 13 November 2010

Facebook


*
Entah kenapa petang ni aku tetiba nak buat entry mengenai Facebook @ nama ringkasnya Fb.
La Di mana2 saja bagi yang memiliki enpon yang canggih boleh melayari internet antaranya FB ni lah. Tapi bukan itu persoalannya sbb aku yang pakai enpon cokia ni pun masih bleh melanggan sms fb by celcom, dgn kadar rm1 seminggu.
*
Lumayankan... hahaha tak perlu enpon canggih...
ok persoalannya kenapa bila aku rajin mengapdet status fb aku menjadi masalah pada org lain?
agaknya mungkin depa sakit mata kot... ok lah lepas ni aku tak apdet selalu dah... so jgn carik aku lagi jika aku jarang kelihatan di FB!
sekian!





Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...