Khamis, 4 Disember 2014

Gabungan mantop PROMO bulan Disember 2014

Promo bulan ni memang betul2 nak bagi kita semua cantik wehhhh....
ya lah dua2 supplement ni sangat bagus untuk kesihatan kulit....

Vitamin C 

Membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat.


Vitamin E 

Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka unutk mengurangkan kesan parut.

untuk kekal cantik dan sihat..kita kenalah ambil sekali dengan B Complex. Kenapa?..sebab b complex shaklee lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B , dilengkapi dengan Sistem penyerapan Boaktif Berpaten. Lebih tepat lagi  ialah Asid Folik, iaitu sejenis vitamin B tidak dapat diserap dengan mudah.

Apa kebaikan vitamin B Complex?

Banyak keperluan vitamin b complex ini, antaranya ialah untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, nak cantik mana boleh stress2, nanti nampak tua, jadi ambil b complex untuk kawal stress.. selain tu b complex juga membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik

Info @ order

Darna
018-3948582

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...