Isnin, 15 Ogos 2011

.:: Nostalgia Persahabatan ::.


Terkenang sebuah memori lalu
Kisah persahabatan kita bersama
Di dalam satu pengajian
Menuntut ilmu dan pengalaman
Mengingatkanku pengorbananmu
Terpahat padu di kalbuku

Bersama rakan taulan dan guru
Tawa riangmu menghiburkan hatiku
Indahnya suasana ketika itu
Terjalin ukhuwah sejati

Nasihatmu sungguh bermakna bagiku
Mengenalkanku erti kehidupan
Susah payah kita hadapi bersama
Itulah asam garam dalam kehidupan

Ya Tuhanku tabahkan hatinya
Kuatkan semangatnya untuk menghadapi hidup
Limpahkanlah maghfirah dan kasih sayang-Mu
Agar hidupnya sejahtera di dunia akhirat 

******

Ermmm tetibe ibu terkenang nostalgia persahabatan ketika zaman study dulu..
Ok kat bawah ni ibu nak share gambar2 ibu dengan sahabat2 ibu....

Kedai air batu kak sah!!
Ibu suka minta abc luar biasa!!!

Ni masa ibu tahun akhir di MDQ..
Robi' Thanawi Balqis

Ni plak masa kami menuntut di KUDQI
otw balik kolej dari kelantan

Sahabat susah senang ibu..
Warden asrama kami merangkap adik angkat ibu..

Tak silap ni pun masa tahun akhir di MDQ
persembahan terakhir kami

Kafe mak wan di KUDQI

Rindu sangat dengan suasana belajar dulu...
Andai dapat diundur putaran dunia, ibu tak kan sia-siakan saat itu...

2 ulasan:

Tina Othman berkata...

muka darna tak berubah dari dulu, sama je

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

aishhh tina, tua tua ni mesti nampak dah tak segar, dulu ayu skrg layu hik hik hik hik

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...