Jumaat, 12 Ogos 2011

.:: Apa Masalah "KAU" ni? ::.


Kawan2 tau...
Bulan Puasa ni Iblis dan syaitan kan dirantai..
Tapi masih ade manusia yang mengambil alih tugas makhluk yang dilaknat ALLAH ni.
Masakan tidak ade pompuan ni kenal pun tidak berjumpa jauh sekali just berkawan di FB je...
Tapi sudah cukup untuk dia menghasut kawan2 sana sini untuk membenci seseorang yang dia tak kenal budi pekerti.... Entahlah.. bermacam2 dugaan sekarang ni... perbuatan si pompuan ni yg buat Ibu betul2 terkejut bila mana dapat tahu dia ni menghasut sahabat baik ibu benci dan bermusuhan dengan ibu...

Kepada pompuan jenis ni "KAU" ingatlah yang ALLAH tu tak pernah tidor walaupun sesaat jua sedetik masa, jadi segala perbuatan jahat kau DIA mengatahui... Insaflah dengan apa yang kau dah lalui, usahlah kau berbangga dengan itu jika kau anggap kau di UJI, hakikatnya dengan perbuatan lampau kau, kau bukan di uji tapi kau di beri BALASAN.... cukup2 lah kau menikam kawan2 dari belakang... apa salah ke kalau kita bersahabat secara aman dan damai bukan kah itu lebih baik dari begini... SEMOGA ALLAH MENGAMPUNI DOSA2 YANG TELAH DILAKUKAN.

BERTAUBAT lah sebelom terlambat!!!

2 ulasan:

mamawana berkata...

Assalam,

Sabar.. sabar... bertenang.. mamawana pun pernah lalui saat malang sebegitu. Pempuan KAU itu tak serik2, tak insaf2.. bila sakit dia ingat dia di uji walhal semua tahu itu balasan dia dapat penyakit hati sebab dari dulu dia memang sakit hati dgn kebahagiaan org lain. Tuhan bayar CASH.

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

wslm..

Betul tu mamawana, ikutkan hati rase nak je carik KAu ni bagi penampo sedas dua!! tapi tak pe lah ni masah dia menjatuhkan orang... esok2 ALLAH balas balik pada dia... TQ mamawana.

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...