Isnin, 9 November 2009

Maafkan aku....

Seringkali aku hilang tahap kesabaran ku, entah knp hari ini aku tidak dapat mengawal perasaanku, selama ini segala2nya aku lakukan untuk kebahgiannya tp apa yg aku dapat hanyalah sia-sia belaka, pengorbanan yang aku curahkan selama ini tak dihargai.


Mujurlah aku punya sahabat yg begitu setia mendengar masalahku, walau kami tak pernah bersua muka tp dia byk buat aku terhibur & menyabarkan aku, dan kalau lah bukan kerana permata hatiku Ahmad Arif aku tak akan bertahan lagi dgn dugaan demi dugaan yg aku lalui selama ini.


Harapan aku semoga Arif berjiwa kental untuk mengharungi ranjau kehidupan yg bakal di lalui dewasa nanti, sebolehnya aku tak mahu Arif melalui apa yg aku lalui sekarang, biarlah dia tak tahu apa yg ibu dia lalui sesungguhnya pengalaman ini mmg perit.


Insan yang aku sayang tolong lah fahami aku, aku sanggup apa sahaja untuk hidup bahgia namun kalau hanya aku berseorangan yang berusaha mungkin kita akan temui noktah perjalanan ini dalam masa terdekat ini. Usah biarkan aku membuat kata putus kerana pada masa itu apa pun tak guna lg....


Maafkan aku....

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...