Khamis, 12 September 2013

Alami kegatalan @ sakit kepala yang melampau setelah mengambil ALFALFA?

Assalamualaikum

Hari ni ibu nak share sedikit pengalaman ibu dan pelanggan ibu yang melalui dan alami krisis enyembuhan setelah mengambil ALFALFA.

Adalah perkara biasa pada peringkat permulaan pengambilan alfalfa mahupun supliment2 yang lain, ia di panggil krisis penyembuhan, saya sendiri mengalaminya, mengalami kegatalan di tempat-tempat tertentu sehingga saya sendiri tak tertahan rasanya, namun saya kuatkan semangat dan cekalkan hati,tempoh krisis penyembuhan berbeza setiap individu yang mengambilnya.

Saya sendiri hampir berbulan menahan kegatalan, ia kerana alfalfa bertindak sebagai detox yang mana ia seperti span yang menyerap segala macam benda yang tidak diperlukan tubuh nak menolak keluar melalui bermacam cara contohnya perkumuhan (perpeluhan dan buang air besar atau kecil)

Berbeza dengan bos saya, dia hanya alami selama 2 hari dan Alhamdulillah selepas itu tangan dan kaki beliau tidak kebas dan masalah asid urik berkurangan.

Dan ada juga seorang pelanggan saya yang mengalami krisis penyembuhan sakit kepala yang teruk, namun berkat kesabaran akhirnya beliau berjaya melepasinya dan hasilnya kini beliau tidak perlu mengambil ubat semput setiap malam, dan jika sebelum ini anak beliau akan bangun tengah malam meminta susu kerana kehausan tapi sekarang tidak lagi, sebelum tidur menyusu dia akan lena hingga ke subuh kerana kesihatan ibu yang semankin baik menjamin peningkatan kualiti susu ibu.

Jadi disini jika ada antara anda yang mengalami krisis penyembuhan seperti ini TOLONG jgn berhenti megambil alfalfa atau supliment lain kerana ia hanya bersifat sementara.


Berikut dibawah gambar yang menunjukkan krisis penyembuhan dan penyebabnya



jika anda berminat boleh terus hubungi saya @ pm di fb saya.

STBSDS @ Puan Darna
0183948582
SID 947 221

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...