Rabu, 23 Oktober 2013

Shaklee Indonesia


Alhamdulillah Shaklee telah mula bertapak di Indonesia sejak tahun 2012 lagi, so selepas ini jika ada anda yang berminat dan berhasrat untuk mendapatkan produk kesihatan yang selamat serta mesra alam dan bersumberkan alam semulajadi.

Anda yang ingin meningkatkan kualiti Air Susu Ibu (ASI) atau inginkan kulit yang gebu, mulus serta meningkatkan kesihatan tidak perlu bimbang lagi, segera dapatkan produk shaklee di tempat anda.





       Duta Shaklee Indonesia: Anang dan Ashanty bersama Shaklee VIVIX

Lokasinya ialah:
 

PT. Shaklee Indonesia
Menara Citicon Lt.12 Jl. Letjen S. Parman Kav 72 Slipi Jakarta Barat
11410 Indonesia
Tlp. :+6221-29308728 (Layanan Pelanggan)


Shaklee Indonesia baru sahaja beroperasi pada tahun lepas, Jun 2012. Menariknya, jika anda memilih untuk menjadi Distributor Shaklee di Indonesia, anda akan menjadi perintis Shaklee Distributor di Indonesia! Selain daripada memperoleh kesihatan yang mantap, jika betul caranya, anda pasti boleh menjana uang yang hebat dengan Shaklee Indonesia!
 

"Peluang Bisnis Shaklee merupakan kesempatan bagi Anda untuk mendapatkan kesehatan dan sekaligus stabilitas finansial di masa sulit seperti sekarang. Sistem Shaklee yang telah terbukti seiring waktu, berhasil membawa kesuksesan bagi ribuan keluarga di seluruh dunia melalui situasi ekonomi sulit selama 50 tahun terakhir.

Peluang bisnis yang luar biasa ini dapat menjadi solusi bagi Anda: bebas risiko, hanya membutuhkan modal kecil untuk memulai, namun memiliki potensi pendapatan yang besar.
 

Dan yang terbaik dari peluang bisnis adalah, Anda sekaligus menjalani hidup yang lebih sehat, mengembangkan jaringan sahabat baru, dan menjalin kemitraan jangka panjang setiap harinya hingga Anda berhasil meraih kebebasan finansial."

 - Enlie Widjaja, Shaklee Indonesia General Manager-


Ataupun jika anda berminat untuk menyertai kami di Group Jutawan boleh hubungi saya di :-
STB Siti Darna Sanoesi
wa/wechat/sms 0183948582 
SID 947 221

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...