Khamis, 10 November 2011

Terima Kasih Sahabat

Terima Kasih itulah ungkapan yang ibu mahu luahkan kepada insan2 yang masih mengingati diri ini...
Tak perlulah disebut siapa kerana jika tuan badan singgah ke teratak buruk ibu ini pasti tahu dia yang ibu maksudkan...


Bila sebut tentang sahabat, ibu ramai sahabat baik, ade yg dulu baik tp kini tidak kerana berlaku pertelingkahan dan sebagainya namun masa ini saat detik dan waktu ini hati ibu tiada secalit pun perasaan benci marah atau dendam pada mereka, cukuplah ibu nyatakan ibu tetap menyayangi kalian seperti dahulu, biar ALLAH saja yang menilai diri dan persahabatan ini. Ibu? ibu tak layak nak menghukum dan menilai....
bukanlah menunjuk baik tapi.... ibu penat untuk bermusuhan!

"TERIMA KASIH SAHABAT SEMOGA ALLAH BERKATIMU"

4 ulasan:

Tina Othman berkata...

hai darna, lama tak nampak darna kat fb kan

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

hai tina, hehehe ade je ni... fb lama darna tak layan dah skrg kat fb baru... :)

Puan Olynn berkata...

saye ke? (perasan jap... heheheh)

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

@puan Olynn ~ hehehehehe...

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...